Julius Tallberg-Kiinteistöt Oyj sai tänäkin vuonna huipputuloksen KTI Kiinteistötieto Oy:n toteuttamassa toimitilojen asiakastyytyväisyysvertailussa. Vertailuaineistossa oli mukana 23 osallistujayritystä.
Suositteluhalukkuutta kuvaava NPS nousi ennätyskorkealle ja on vertailun toiseksi paras, 58. Myös kokonaistyytyväisyys asteikolla 1 – 5 on kiitettävällä tasolla 4,03. Tyytyväisyys vuokranantajan toimintaan yritysvastuuasioissa kipusi huikeaan lukeman 4,27 asteikolla 1 – 5.
”Haastava aika pakottaa kaikkia yrityksiä miettimään toimintaansa uudella tavalla. Asiakastyytyväisyyden parantaminen on merkittävä teko jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä”, toimitusjohtaja Timo Valtonen sanoo.
”Emme koskaan ole maalissa, mutta juuri nyt kiitän lämpimästi henkilöstöämme ja kumppaneitamme hyvästä työstä. Samalla kiitän asiakkaitamme siitä, että olette vastanneet tähän kyselytutkimukseen; käyttämänne aika ja antamanne palaute on meille arvokasta jatkokehittämiseen”, jatkaa Valtonen.
Tulokset lyhyesti
- Aktiivisten suosittelijoiden osuus on kasvanut viime vuoteen nähden ja nettosuositteluindeksi on vertailun toiseksi korkein.
- Kokonaistyytyväisyys on noussut eniten kaikista osallistujista, ja on vertailun kolmanneksi paras.
- Selkein muutos on havaittavissa kokonaistyytyväisyydessä ylläpitopalveluihin, ja tämä on nyt keskimääräistä korkeampi.
- Kehityskohteita on löydettävissä, kun tuloksia tarkastellaan yksityiskohtaisemmin kohde- ja kysymystasolla.
- Tallbergin vastausprosentti oli 72 %